Kalau Ada Salah Silap Minta Ampun

Saya minta maaf kalau ada salah silap fypmmalaysia tiktokmalaysia fyp. Kalau ada salah silap mohon di ampun Improve Fbgaming.


Mohon Ampun Maaf Sekiranya Ada Salah Silap Saya Sepanjang Perkenalan Kita Nabila Razali Khabar Famous

Salah dan silap harap di ampun.

Kalau ada salah silap minta ampun. Hello Geng Terima kasih atas support yang diberi. Ujian saya saya reda. Kita tak minta ampun pada Allah سبحانه و تعالى.

Awalnya kata-kata itu diucapkan oleh musisi Bebi Romeo saat menjadi juri salah satu acara pencarian bakat di salah satu stasiun televisi swasta. Saya ucap terima kasih dan saya minta ampun maaf kalau salah silap dalam saya menjalankan pentadbiran selama ini kata perpisahan bekas Menteri Besar Pahang ke-14. Dengan syarat jangan mencarut masa pm tu.

Saya dengan berbesar hati ingin meminta maaf kepads anda semua jika ada salah dan silap terutamanya jika ada tersakiti hati anda jadi tolong maafkan saya. Alhamdulillah saya boleh bangun jalan boleh makan. Cuma minta 1 kesempatan yg sama atau semua yang terjadi bisa terulang kembali.

Istighfar hari-hari sebanyak 300 ratus kali. KaLaU sAyA aDa BuAt SaLaH SaYa MiNtA mAaF. Kalau ada salah silap dan kelemahan saya minta maaf katanya kepada Utusan Malaysia.

Kalau ada masalah apa-apa. Kalau tak puas hati gak pm teruih la. KaLaU sAyA aDa BuAt SaLaH SaYa MiNtA mAaF.

Mohon penjelasan tuan dan semua warga forum dragon force. Sora kaguramaru tengkuganas and 8 others. Mohon Ampun Maaf Sekiranya Ada Salah Silap Saya Sepanjang Perkenalan Kita - Nabila Razali.

Tuan saya minta maaf lah kalau ada salah dan silap sepanjang saya bertanyakan soalanTuan saya nak bertanya adakah pihak skmm tahu tentang forum dragon force ini dan jugak adakah mereka tahu tentang ops bedil kita selama ini. Saya minta maaf kalau saya ada salah dengan awak. Αρέσει σε 1384 9 μιλούν γι αυτή τη Σελίδα.

Doakan Mira selamat pergi dan selamat pulang ya tulisnya semalam. Mira minta maaf pada semua kalau ada salah dan silap. Semua orang buat salah silap jadi jangan malu segan silu untuk minta maaf yer _.

Saya minta ampun sangat-sangat kakau saya ada salah silap ijam_petra. Ampun beta kalau ada salah. Kita Ada buat salah.

Jul 11 2021 Reactions. Tetapi dia yang sudah lima kali berturut-turut memenangi anugerah menerusi AJL itu mengambil kritikan-kritikan tersebut sebagai pengajaran dan pengalaman. Mohon ampun dan maaf sekali lagi dari saya dan keluarga.

Harap tiada sebarang dendam. 1442 likes 11 talking about this. Selamat menunaikan puasa ramadan yang akan menjelang tiba.

Semoga allah mempermudahkan segala urusan kita. Minta maaf minta ampun kalau saya ada buat salah. Semua orang buat salah silap jadi jangan malu segan silu untuk minta maaf yer _.

Kepada rakyat negeri Pahang berbilang kaum tua besar kecil sebagainya. Tetapi sama sama kita berdoa dan berbangga untuk peperiksaan percubaan. In rhyrhy ummul profundus hepatic sayang.

Doakan saya untuk saya terus kuat. Mungkin kalau ini takdir Allah untuk saya saya reda. Seiring berjalannya waktu ungkapan itu malah jadi ungkapan lucu-lucuan.

Tu Allah سبحانه و تعالى beri pada anak-anak kita atau anak cucu kita. Maaf saya budak baru belajar dalam dunia streaming ni. Saya SURINA MOHD ZAIN ingin memohon maaf jika ada salah dan silap yang telah dilakukan sebelum ini.

16 11 2016. Minta maaf kalau ada terkasar bahasa menyinggung atau mengguris hati termkn terminum terumpat. Menerusi gambar yang dikongsikan itu rata-rata peminat mendoakan Mira sentiasa diberikan kesihatan yang baik selain mendoakan agar.

Dugaan pun tu atau sebaliknya Saya teringat pesannya. Sebagaimana artis lain yang menerima kritikan Ezra juga tidak terlepas. Assalamualaikum terima kasih atas semua doanya.

Mintak maaf kalau ada salah dan silap. Saya newbie kat sini. Sama sama kita usaha dan lakukan yang terbaik.

Kalau ada salah silap minta tegur ya.


Luah Maaf Natural Landmarks Outdoor Landmarks


Pin By Sharol Rizal Md Yazam On Sharol Rizal Md Yazam Rizal Lockscreen Wallpaper


Zulhafizsyam Com Trusted And The Best Website Design Serviceswan Zul


Aleeqa On Twitter


من العائدين والفائزين تقبل الله منا ومنكم صيامنا وصيامكم ك Flickr


Selamat Menyambut Ramadhan Mintak Ampun Dan Maaf Kalau Ada Flickr


Baking S Corner Sambal Ikan Billis By Fiona Lau Beef Recipes Easy Nyonya Food Malaysian Food


Aleeqa On Twitter


Selamat Menyambut Ramadhan Mintak Ampun Dan Maaf Kalau Ada Flickr